I dare you to kiss me.

Min dag började med att mamma ringde och väckte mig, jag klev upp och gjorde mig iordning för att kunna följa med henne ut på Ljusdal. Mamma och jag stack nästa på en gång och hälsade på hennes bästa kompis som jobbar på Källbackaserveringen, åt lunch och pratade. Har alltid så med mina gotanter!

Efter lunchen så började allt åkande fram och tillbaka från affär till affär, med oss hem hade vi köpt pizza så när vi väl var framme i Ramsjö blev det fin middag med mamma, pappa och Mattias!;)
 Min kväll började efter pizzan med att jag sprang runt på gräsmattan och fotograferade lite blommor. Jag och Mattias fortsatte våran kväll med att spela badminton, kolla på två romantiska komedier och nu ska vi snart krypa ner i sängen. Jag älskar dig hjärtat!♥

Kommentarer
Postat av: Simon G

Fin bild! :)

Svar: Tack! :)
Emma Olsson

2014-05-24 @ 12:49:28 / URL: http://simonpixel.webblogg.se
Postat av: Annika

Fina bilder :)

Svar: Ååh tack så mycket! :)
Emma Olsson

2014-05-24 @ 20:29:21 / URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!