Idag mår man,


Gårdagen.
Min och Mattias kväll började hos Lina med henne och världens bästa Ida och allt eftersom kvällen fortsatte började folk att rulla in. Vardagsrummet fylldes av stolar för att alla skulle kunna få plats. Musik, ölspel, alkohol och skratt förgyllde våran kväll fram tills att det var dags att gå ut på krogen.

Stadt vad helt okej men nu i efterhand kände jag att det inte var värt pengarna. Ida och Thimmy stack hem, Mattias hamnade hos Thony och jag hade jätteont i knät från och till så jag kunde inte slappna av.  
 Redan en halvtimme innan Stadt skulle stänga började jag gå hemmåt. Köpte med en kebabtallrik till hjärtat och sen gick jag och mötte honom så att vi kunde gå hem tillsammans, redan där började jag nycktra till och fick jätteont i huvet så vi gick hem, åt upp maten och somnade. Idag mår man som man förtjänar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!