Min fina,

Jag har varit jättedålig på att blogga men nu ska jag börja sköta mig igen, har saknat bloggandet.
 Tidigare ikväll åkte vi och hämtade Mattias vid bussen så nu är han äntligen här,
jag har varit ledig från skolan hela veckan så jag valde att stanna kvar hos mamma och pappa i Ramsjö.
 Mattias som inte var ledig åkte tillbaka till Ljusdal i söndags men tack vare att det är röddag imorgon och att alla är lediga även på fredagen så är han här igen. Min fina.

 Förövrigt så har jag börjat med 5:2 dieten, i måndags och idag har både jag och mamma hållit oss kring 500 kalorier och det har gått riktigt bra faktiskt! Stolt över mig själv! :D
Bild från tisdagens biltur, // Fler bilder kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!