Sista april i bilder,

 Let me take a selfie //
Meningen var att vi skulle spendera sista april i Tallåsen men efter bilturen med Hanna så blev det ändrade planer.  Hanna hämtade upp mig och Mattias efter middagen, vi åkte till hem till André i Hennan och umgicks med Hanna, Patric, André och Angeliqa.
Tidigare under dagen så hade jag glömt bort min medicin, jag tog inte den förn 6 på kvällen och på grund av det så ville jag inte börja förtära alkohol på en gång. Mellan 10 och 11 tog jag min första cider. Jag hade så jävla roligt både med och utan alkohol, det handlar om att vara i rätt sällskap och det var verkligen jag för gud så kul jag hade! :D

00:00 fick jag sång, kramar och grattis från allihopa då det var en ny dag och då även min födelsedag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!