Sommar. Sommar och sol,

Dagen har varit underbar. Vaknade bredvid min älskade och strax därefter tog jag mig en snabbdusch. 
 Efter frukosten satte vi oss ute i solen, pratade och myste innan vi började spela kubb och badminton. Badminton började på backen men slutade på taket, Mattias fick hämta en stege och klättra upp för att hämta ner fjäderbollen som jag lyckades skjuta upp. Det är inte lätt att vara stark!;)

 Mot eftermiddagen bestämde jag mig att det var dags att sola baksidan också, har en tendens att enbart sola framsidan varje år så jag har tänkt ändra på det nu.
Jag älskar att sola, det är så skönt och som det ser ut så börjar jag bli fräknig(som ni kan se på bilden). Jag är jätteglad för jag kan inte minnas att jag någonsin haft fräknar och jag tycker att det är så otroligt gulligt och charmigt!

 Nu ska jag och mitt hjärta fika lite innan det är dags att krypa ner i sängen. Strax inna 8 kommer Hanna och hämtar oss för att sedan åka vidare mot Ljusdal så det är lika bra att lägga sig i tid! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!