Tisdag // Ledighet,

Idag är jag ledig och har därför spenderat en större del av dagen i sängen med min datorn i högsta hugg.
 Strax efter tre gav jag upp och lade jag mig i ett varmt bad, jag blir alltid så lugn och avslappnad efter att jag har badat så jag kände att jag ville börja min dag med det.
I vanliga fall så har jag jättesvårt att slappna av,  jag spänner mig jämt på ett eller annat sätt och det är jättejobbigt så jag brukar passa på att bada med jämna mellanrum! 

 Klockan fyra öppnades dörren och mitt hjärta kom hem. Efter att Mattias hade kommit hem så kom även alla andra hem, maten blev serverad och nu sitter jag i sängen igen. Tänker strax gå till Delins och köpa grönsaker så att jag kan göra ordning sallad.  Har börjat äta sallad när jag blir sugen på något, det är mycket bättre än att småäta godis eller "riktig" mat! :)
Mitt hjärta, // Bild från igår.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Fin bild :)

Svar: Tack! :)
Emma Olsson

2014-05-20 @ 17:48:48 / URL: http://wallgrenveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!