Black & white,

Två mobilbilder från idag. // Black and white.
 Ångesten har gjort sig påmind hela helgen, speciellt i söndags då jag kände mig yr, ostadig och allmänt knepig. Jag kände att jag verkligen behövde sova ut för att sen kunna ta nya tag så igår var jag faktiskt hemma från skolan. 
  Imorse var jag väldigt kluven över om jag skulle gå eller inte då mitt mående fortfarande inte kändes helt okej, jag gjorde iallafall ett försök och det gick väldigt bra. Jag har en så underbara människor kring mig på skolan som förgyller min tid där och tack vare dom så har dagen gått väldigt bra! :)

Nu ska jag krypa ner i ett varmt bad innan det är dags att gosa ner sig famför tvn med han jag älskar mest!♥

Kommentarer
Postat av: Elin

fin!

Svar: Ååh tack! :)
Emma Olsson

2014-11-11 @ 20:10:22 / URL: http://niles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!