Fredag & korsord,


Breezer, choklad och korsord. //
 När jag kom hem från skolan kröp jag ner i sängen och vilade en stund. Efter att Mattias hade väckt mig så startade jag lite musik, började laga mat (jag och hjärtat hjälptes åt), småstädade och öppnade en cider mitt i plockandet.  Efter maten småsmuttade jag på min cider, åt lite choklad och löste korsord. Haha jag låter så fruktansvärt gammal men det var så jävla mysigt.

  Nu tänker jag iallafall gosa ner mig i soffan med min mysfilt och kollar på de senaste avsnittena av Vampire diaries och Greys anatomy. Mysfredag helt enkelt! ;)

Kommentarer
Postat av: l

låter trevlogt

Svar: Tack, det var det! :)
Emma Olsson

2014-11-07 @ 22:49:03 / URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros
Postat av: Emma

Bästa breezern!

Svar: Inte bästa men den går i! ;)
Emma Olsson

2014-11-08 @ 11:31:02 / URL: http://www.emmaeriksson.me/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!