Halloween,

Två mobilbilder från i fredags. // Mina goa vänner och jag.
  Jag har varit väldigt dålig på att blogga, i know..  I fredags var vi ett gäng som samlades hos Sandra för att fira henne i förskott, (hon fyller egentligen år imorgon) Det vart både fest för henne och halloweenfirande i ett, jag hade så jävla roligt och vi spenderade våran kväll med ölspel, skratt, sång, dans, musik och alkohol.

Jag klädde iallafall ut mig till en cowgirl, dansade runt i min rosa cowboyhatt och agerade sminkkös åt Mattias, Sandra och Pär! ;) (Som ni kan se har jag också färgat håret mörkt igen! ;)
Några av mina kamerabilder från fredagens halloweenfirande//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!