Man blir så trött av att må dåligt,

Gårdagen spenderades hemma med korsord och tvserier och mys. Jag började gråta och grinade i flera timmar igårkväll, har grinat i flera timmar även idag. Jag kan inte sluta. Nu har jag inte grinat på över två timmar dock, Wiho!  
 Hatar när mörkret och tystnaden tar över, tankarna kommer i samma stund som mörkret faller och jag kan inte slappna av. Oron smyger sig fram och gnager sig fast.
 
 Just nu dunkar jag musik och sjunger/skriker, vill hitta på något men vet inte om psyket tillåter det. Jag känner mig så tom och trött.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror du fejkar att må dåligt för att få folk att tycka synd om dig

2014-11-08 @ 23:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!