Mina tankar kring mitt mående,

Varför skulle jag fejka att jag mår dåligt? Jag älskar att bra och jag älskar att leva,
  visst jag kan själv känna att jag ibland kan  framstå som väldigt obrydd och nonchalant när jag pratar om mitt mående och hur jag har mått men det är pga, (som jag skrev igår) att jag blir så trött.
 
 Jag mår mycket bättre nu för tiden än vad jag har gjort på länge, det känns som att livet äntligen börjar vända men så fort det kommer en dag då minsta lilla känns fel så kommer all oro och rädsla tillbaka, jag blir så rädd att jag ska få börja om på ruta ett igen. Jag jobbar ständigt med mig själv för att inte känna denna ständiga oro.
 Jag försöker inte få någon att tycka synd om mig, jag är bara arg(på mig själv för att jag mår såhär) och trött.

Kommentarer
Postat av: micca

hopplöst med "anonyma" som måste hålla på.
bara att ignorera dessa personer som inte ens kan stå för det dom säger och visa vilka dom är. kämpa på, du är stark!

Svar: Ja verkligen, ibland blir man bara så irriterad och trött på folk dock! :/ Tack, kramar!
Emma Olsson

2014-11-12 @ 07:54:53 / URL: http://www.nattstad.se/thesmalltowngal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!