Dagen har rullat på som vanligt,

Några av de goa brudarna som jag spenderar mina dagar i skolan med. // Dålig mobilbild. Deal with it!
  Dagen har rullat på som vanligt, först hade vi naturkunskap och därefter pluggade vi inför morgondagens kommande matteprov. Wish me luck!
  Håltimmen som vi alltid har efter lunch spenderade jag med dessa godingar som ni kan se på bilder och några till. Helt underbara brudar hela högen, hade inte kunnat få en bättre klass!
 
  Sista timme hade vi samhällskunskap, vi fick tillbaka provet som vi gjorde förra veckan. Jag visste inte alls vad jag hade att vänta mig men lyckan blev gjord när jag fick tillbaka provet och såg att jag hade fått ett A! Så jävla glad! :D (Kan tillägga att jag aldrig fått A tidigare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!