En bra dag på skolan & en mysig kväll hemma.

Selfies med Ida och Sandra, //
 De senaste dagarna har jag börja haft så jävla roligt i skolan, har börja umgåts med så underbara människor att man kan inte vara annat än glad. 

 Idag följde Carla, som är utbytesstudent från australien med mig hem. Vi pratade och skrattade medans jag lagade mat och samtidigt som maten vart klar så började hon att vandra hemöver.  Jag väckte min älskade som hade fått för sig att sova middag så att vi kunde äta tillsammans och därefter kröp jag ner i ett välförtjänt bad. Myskväll helt enkelt!
 
 Vi fortsätter mykvällen med att mätt och nybadad gå och hälsa på hos svärmor en sväng!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!