Jag är party både med och utan alkohol,

Bild från igår,mitt hjärta & mina goa vänner. //
 Igår satt jag och Mattias nermyst i soffan, jag var nybadad, osminkad och helt slut då det knackade på dörren. Bästa Sandra och Pär ville leka.  Kvällen slutade med att vi satt här hemma och drack lite godricka, rättare sagt dom drack, de starkaste jag fick i mig (förutom en klunk cider) var saft som inte var tillräckligt utblandad haha! ;)
 Jag blev så glad att dom ville spendera sin kväll med oss, jag mår alltid så bra när vi alla umgås. Så underbara människor! 

  Självklart brukar jag dricka alkohol(as you know) men ibland känner jag mig inte alls särskillt sugen helt enkelt och då låter jag blir, inget mer med det.  Jag tänker inte låta bli att ha kul bara för att jag inte vill supa vissa dagar, jag är party både med och utan alkohol! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!