Red lips, pale face.

Selfies från denna morgon. // Red lips, pale face.
 Jag smög upp imorse, för att inte väcka Mattias. Jag städade och plockde ihop lite i lägenheten, sminkade mig och myste därefter ner mig i soffan framför ett avsnitt av Vampire diaries och Greys anatomy!
  Detta har varit en diktigt lugn söndag helt enkelt och under kvällen har även julen gjort sig påmind om att den snart är här. Jag har både ätit tomtegröt och druckit julmust! Någon mer än jag som redan längtar till julen? :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag vill ha december nu med massor av jul mys!! ååh det bästa jag vet!

Svar: Eller hur?! Längtar som tusan! :D
Emma Olsson

2014-10-27 @ 00:05:42
Postat av: Jessica

Åh, älskar både Vampire diaries och greys anatomy!

Svar: Jag med, så underbara serier på så olika sätt! :)
Emma Olsson

2014-10-27 @ 00:08:08 / URL: http://jessicasjosten.vimedbarn.se
Postat av: Sussi

Men vad fin du är. :)

Svar: Ååh tack fina fin du!
Emma Olsson

2014-10-27 @ 09:06:13 / URL: http://myawesomedays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!