Senast på instagram,

Mina nio senaste instagrambilder. //
 Jag älskar instagram, tänkte därför dela med mig av mina nio senaste instagrambilder innan jag kryper ner i sängen.

  Idag har jag iallafall haft besök av Karin och Carla från klassen. Carla hade inte sett filmen The fault in our stars så vi myste ner oss med täcken och kuddar i soffan, kollade på den och åt lite gotta.  När filmen var slut så satt vi och pratande (vilket vi faktiskt hade gjort under hela filmen också), skrattade, dansade till fågeldansen och hade allmänt jätteroligt verkligen!  
 Efter att mina goa flickor hade gått vidare så myste jag ner mig med hjärtat och kollade på idol.♥ Det är så jävla skönt att höstlovet äntligen är här!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

härliga bilder :)

Svar: Ååh tack! :)
Emma Olsson

2014-10-27 @ 02:15:07 / URL: http://wanderlustes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!