Höstmys,

Hösttecken. // Fikade med min bästavän,
 Sandra hörde av sig tidigare under kvällen så vi möttes på Slotte, där vi satte oss och pratade tills att knotten började bli allt för närgångna. Sandra och jag gick på ica, köpte med lite fika för att sen vandra vidare hem till mig och Mattias, där vi myste ner oss vid köksbordet. Tände ljus, fikade och pratade fram tills att idol började, då satte vi oss i soffan med Mattias och umgicks.
  Myskväll med underbara människor, min fina pojkvän och goa Sandra!

 Nu ska jag diska och göra lite nytta innan det är dags att packa väskan inför morgondagen, då jag först ska till skolan och sen åka vidare till Ramsjö!

Kommentarer
Postat av: Niles

Underbart - låter helmysigt! Och välkommen höst!

Svar: Det var det verkligen! :)
Emma Olsson

2014-09-18 @ 23:15:01 / URL: http://theniles.se
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Fina bilder!

Svar: Ååh tack! :)
Emma Olsson

2014-09-19 @ 22:09:28 / URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!