Hösttecken,

Hösttecken. // Två foton från helgen i Ramsjö,
 Med tända ljus sitter jag nermyst i soffan bredvid min älskade och lyssnar på Engmans Kapell. Det bästa med att höstens kyla kommer är helt klart att man kan börja använda vinterskorna, vilket jag tänkte göra imorgon om kylan håller i sig.

 Idag var det en väldigt chill dag på skolan trots att vi gick till fyra. Min klass tycker säkert att jag är jättetråkig och sur av mig men egentligen är jag inte alls är det. Men, jag är nu 19 år och detta är min sista chans att gå gymnasiet och jag vill verkligen ta vara på denna chans.
 Jag känner inte att jag har varken tid eller lust att slösa bort min gymnasietid så jag, som förövrigt har svårt i skolan försöker verkligen att koncentrera mig och lära mig. Jag går ju faktiskt något som jag verkligen är intresserad av så jag vill verkligen lära mig!  Och trots tre års skillnad så känner jag ändå att jag har kommit in i klassen jättebra!

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Mysiga höstbilder <3

Svar: Ååh tack! :D
Emma Olsson

2014-09-23 @ 20:59:40 / URL: http://oslofru.com/
Postat av: Maria Linnea - Finlandssvensk, Drömmer om att resa jorden runt med min älskade.

Vilka fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Emma Olsson

2014-09-24 @ 16:58:09 / URL: http://majkki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!