Paradise hotel,

Paradise hotel. // Tv-kväll.
 
Även idag har jag varit hemma från skolan. Jag har varit hängig hela helgen och kände mig hängig både igårkväll och imorse så jag valde att stanna hemma idag för att samla krafter. Jag ska försöka gå imorgon istället!
 
 Under kvällen har jag och hjärtat haft besök av våra goa vänner Sandra och Pär, dom är också förkylda så vi myste ner oss framför tvn, tog det lugnt och kollade på idol tillsammans. Jättetrevligt! :D Just nu sitter iallafall jag och min fina i soffan och kollar på Paradise hotel tillsammans!♥

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Stackare, hoppas du mår bättre snart <3

Svar: ååh, tack! Det hoppas jag med då jag fortfarande e kraslig! :/
Emma Olsson

2014-09-09 @ 08:14:40 / URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!