Ray-Ban

Ray-Ban. // Mina nya brillor. (solglasögon med styrka)
Okej. Innan påsk gick jag till synoptik för att kolla upp mina ögon. - Vi beställde både nya glas och en ny båge, och jag var jättenöjd med bågen, men jag ser en märkvärd skillnad om man jämför hur jag ser med höger och vänster öga.
Jag ser bra i höger medan jag inte alls ser lika bra i vänster (allt är mycket skarpare i det högra), de sa att inget hade förändrats med min syn på det vänstra ögat och därför ändrade de inte styrkan på det glaset men jag ser ju tydligt att jag behöver en högre styrka på just det ögat?!

Kommentarer
Postat av: ♀ R E V O L T E N ♀

Fina!!!:D Det där med ögonen lät komplicerat xD

Svar: Ååh tack! :D Haha ja, de är det också! ^^
Emma Olsson

2015-04-18 @ 15:27:19 / URL: http://Revolten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!