Sommarkänslor,

Underbara bilder från weheartit. // sommarkänslor.
 Jag tycker fortfarande att det är jättemysigt med all snö, speciellt med tanke på att jag och Mattias ska hem till Ramsjö på fredag och stanna där över helgen för att åka skoter och umgås med min fina familj. Trots detta så börjar jag känna ett otroligt sug efter sommaren, solen och värmen.
 Jag har aldrig varit längre bort än till Norge, där var jag under en vecka i 2007 med min mamma och mina två systrar.

 Jag känner just nu att jag skulle vilja åka bort med min fina Mattias, (helst till ett varmare land). Jag vill se mig omkring, skapa nya minnen och bara leva livet och ha riktigt roligt!
 Inte minst vill jag ta tillfället i akt och fota olika platser, i olika miljöer och föreviga fina stunder. Det skulle vara så sjukt roligt!

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Fina bilder!

Svar: Eller hur? Jag älskar weheartit! :D
Emma Olsson

2015-02-03 @ 13:26:38 / URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Sofie

Åh vilka härliga bilder!

Svar: Eller hur? Hur sugen blir man inte på sommar och sol? ;)
Emma Olsson

2015-02-12 @ 16:08:56 / URL: http://sofiewiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!