Stannade hemma från skolan,

Jag stannade hemma från skolan igår då jag hade så fruktansvärt ont i tänderna sedan jag tog ut tandställningen. Dagen rullade på som vanligt men när jag gick in till köket så vart jag tvär yr, jag hade ätit dåligt så Mattias hjälpte mig att koka nudlar (ja, jag var så yr att jag behövde hjälp med världens enklaste maträtt..) och efter att jag hade fått i mig dem så kröp jag ner i soffan.
 Jag somnade och sov i nästan två timmar. Det kändes faktiskt lite bättre efter att jag hade vilat men fortfarande så kände jag mig tung i huvet och trött i kroppen.

 Jag tror att ångesten berodde på att jag har fått mens igen och att jag känner mig stressad i skolan. Jag trivs jättebra i skolan och jag tycker att det är jättekul men så fort vi får läxor blir jag jättestressad. Jag försöker att lära mig att ta itu med dem på en gång efter att vi fått dem men jag har så lätt att lägga dem åt sidan(vilket jag tror att många har)
  Idag har Mattias därför lovat mig att han ska hjälpa mig att plugga så att jag blir klar med alla de läxor som jag ligger efter med, så att jag har en sak mindre att tänka på. Han är bra go min fina! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!