My beautiful Carla.

Avskedsmiddag för Carla. // Morins.
 Ikväll har jag och resterande av min goa klass ätit middag tillsammans. Carla, våran fina utbytesstudent som har gått med oss sedan vi började i augusti, hon flyttar tillbaka till Australien på fredag.
 Denna middag blev våran avskedsmiddag för henne. Det låter jättehemskt men det var jättetrevligt. Jag, Karin och Carla ska också hitta på något tillsammans, bara vi. Förmodligen bara mysa och rå om varandra innan det är dags att säga hejdå.
  Usch, jag kommer att gråta, känner redan nu att det börjar sjunka in att hon ska åka snart och det är hemskt. Hon har kommit mitt hjärta så nära och jag vill aldrig behöva se henne åka. My beautiful Carla.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!