She's on her way back home.

 My beautiful friend. // Carla Geneve.
Carla Geneve. Hon kom som utbytesstudent från Australien och åkte som en nära vän. Våran goa lilla sångfågel, hon har inspererat mig så otroligt mycket, inte minst med sin fantastiska sångröst.

Hon knackade på tidigare idag, vi skulle umgås en stund innan hon behövde åka tillbaka.
  Vi gick ut, jag kramade henne så hårt jag kunde men vi stod inte där ute i mer än bara några minuter innan jag kände att det blev för mycket. Jag förklarade hur glad jag var att jag fått möjligheten att träffa henne, sen gick jag därifrån.
  Jag bröt ihop. Det gjorde så ont i mig att behöva säga hejdå till någon som har kommit mig så nära. jag kunde inte sluta gråta, men det jobbigaste av allt är ändå att inte veta när jag får träffa henne igen. Kanske senare detta år, kanske om tio år? Jag vet inte.
  Jag kan iallafall säga såhär mycket, hon är en fantastisk människa med ett stort hjärta och dålig humor, som jag är jätteglad att jag fått lära känna!

Kommentarer
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

kul att ha vänner över världen.. det är värt det :)

Svar: Ja det är det verkligen men alltid lika jobbigt att säga hejdå tyvärr! :/
Emma Olsson

2015-01-24 @ 11:33:28 / URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: Emma

Så fint skrivet! Hoppas du får träffa henne snart igen <3

Svar: Tack goa du, det hoppas jag med! :)
Emma Olsson

2015-01-24 @ 12:03:37 / URL: http://oscarssonemma.blogg.se
Postat av: Klara Andersson

hoppas ni snart får se varandra. Super fina bilder btw<3

Svar: Tack fina du! Det hoppas jag med! :) <3
Emma Olsson

2015-01-24 @ 17:44:01 / URL: http://klarrelito.blogg.se/
Postat av: Ida - foto & häst

åhh så himla fint skrivet :') och hoppas att ni får se varandra snart igen! :D

Svar: Tack, det hoppas vi båda! :)
Emma Olsson

2015-01-24 @ 23:02:09 / URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!