CABARÈCUPEN 2015

Bilder från helgen. // Cabarécupen.
Nu är Cabarécupen slut för detta år och min helg har varit awesome, vilket även har visat sig i och med att jag har varit bakis i två dagar haha.

& För er som inte vet är Cabarécupen en fotbollscup som hålls till här i Ramsjö varjer år. Årets höjdpunkt! Som går ut på att 25 lag spelar fotboll mot varandra och super haha. Det är verkligen precis lika roligt som det låter! ;)

 Helgen börjad med att vi stack bort till Rickard och gänget på fredagen, tog det lungt, drack, och jag, Camilla och Angelica anslutade kvällen med ett kallt dopp i sjön haha.   Lördagen kom och cupen var i full gång, vi drack, chillade i solen, kollade på fotbollen, jag träffade efterlängtade vänner och sen var festen i full gång. Vi stack hem till mig (hem till mamma och pappa, där jag och Mattias bor när vi är i Ramsjö) och sen började folket att rulla in. Vi hade skitkul och innan vi stack till hembygdsgården passade jag, Josefin och Sanna på att ta ett dopp i Viken. Jag hade verkligen jätteroligt och önskade att cupen räcka längre och imorgon kommer fler bilder från helgen att dyka upp! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!