Den svenska sommaren & plugg.

Hudik. // Tandläkaren.
Det är onsdag och äntligen skiner solen. Den svenska sommaren är här, det regnar och haglar om vart annat, just i denna sekund är solen framme men jag ser i ögonvrån hur den försvinner.. I måndags var jag till tandläkaren i hudik och igår var jag i skolan som vanligt, men idag har jag suttit och redigerat bilder sen jag kom hem från skolan. Vi har själva valt ut några teman som vi ska utgå från när vi fotar, för att sen "visa upp" på fredagens medialektion! :)

Nu har det börjat åska också, så nu ska jag laga lite mat i hopp om att slippa höra den så väl. Efter middagen ska jag förmodligen ta en tur till gymmet med Karin innan jag fokuserar på pluggandet igen, det är nog det enda bra med den svenska sommaren, jag behöver inte vara ledsen över att jag sitter inne för det är endå inget fint väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!