Fredagen,

Fredag. // Lycka.
 Jag har inte alls mått särskillt bra under de senaste dagarna och under fredagen så kunde jag inte sluta gråta, jag hade en konstant oro som jag inte kunde ruska av mig och kände då att jag verkligen behövde en rolig kväll, en kväll värd att minnas. Och jag vart så rädd att ångesten skulle ta över..

  Jag är så otroligt tacksam att jag har så underbara människor runt mig, som stöttar mig och som lyfter upp mig när jag inte orkar stå.

 
Jag gick ut på fredagskvällen och hade det så jävla roligt, jag kom på mig själv att tänka "jag mår bra" när jag stod där på dansgolvet och sjöng med till alla låterna som Drängarnas körde. 
   Jag dansade hela kvällen, sjöng, drack, umgicks med fina människor, träffade folk jag inte sett på länge och skrattade tills att magen värkte.
 - Fem fina flickor och min fina pojkvän förgyllde hela min kväll och självklart avslutade jag den på bästa sätt vid halv två, då jag och min fina Mattias gick hem till lägenheten igen och sov! :') 

Kommentarer
Postat av: Malin Jonasson

Skönt att du har fina människor runt dig, dem gör gott!! Stor KRAM till dig! <3

Svar: Ja verkligen, jag behöver det speciellt nu, fick en panikattack igår och mår fortfarande inte riktigt bra tyvärr. Hoppas att allt är bära med dig i alla fall, kramar på fina dig! <3
Emma Olsson

2015-03-08 @ 18:58:44 / URL: http://www.jonasson-malin.blogspot.com
Postat av: Lina - my art & my life

Låter verkligen som en toppen kväll, det förtjänade du verkligen!! :)

Svar: Det var det verkligen, tack finaste, goaste du!! :') Kramar! <3
Emma Olsson

2015-03-09 @ 11:44:18 / URL: http://shiiwie.blogg.se
Postat av: corneliaeriksson.blogg.se

Ser ut som en riktigt fin fredag!

Svar: Det var det! :)
Emma Olsson

2015-03-09 @ 22:48:13 / URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!