Anslutningskonsert och eurovision hysteri.

Musiktreornas avslutningskonsert. // Rosehills.
Igår hade musiktreorna sin avslutningskonsert på Rosehills. Jag fotade och umgicks med några goa flickor från min klass och sen åkte jag hem med mitt hjärta, som jag sen myster ner mig med och kollade på film!

Fler bilder från avslutningskonserten kommer kanske att komma upp imorgon, men orkar ni inte vänta tills dess kan ni kika in på min fotosida, där bilderna redan finns. Min sida hittar ni här.
Efter all denna eurovision hysteri är jag jättetrött haha. Har suttit som klistrad framför tvn med Mattias och skrikit(hejat på), så nu är jag värd en god natts sömn! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!