Våran kommande långhelg.

Gårdagens solnedgång. // Skogens skönhet.
 Just nu sitter jag och Mattias i en varsin ända av soffan, men vi ska strax förflytta oss till sängen. Det var så mysigt att vara hemma i Ramsjö igen, speciellt med tanke på att vi inte varit hem på över en månad. Och eftersom vi är lediga både torsdag och fredag denna vecka så åker vi tillbaka till Ramsjö redan på onsdagskvällen för att spendera helgen där. Fiske och gomat står på schemat och förhoppningsvis kan jag även klämma in lite övningskörning, + att om vädret tillåter så kan jag sticka ut på en liten fotorund. That would be awesome! :D

Kommentarer
Postat av: Lina - my art & my life

oj vilken vacker solnedgång! Hoppas verkligen då får en urmysig helg och att vädret tillåter en fotorunda eller 2 ;)

Svar: Ja, de var riktigt fint! :D Det hoppas jag med och att desamma gäller dig! :*
Emma Olsson

2015-05-12 @ 10:25:49 / URL: http://shiiwie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!