KONDOM,

Jag kollade nyss på "våra pinsamma kroppar" och dom tog upp hur många de är som blir med barn varje år och många blir de pga att tjejen inte törs påpeka till killen att han måste ta på kondom för dom tycker det är PINSAMT att fråga?!
- Om det är pinsamt att säga att dom måste ha kondom, skulle de vara mindre pinsamt att säga att du har blivit med barn för att du inte törsa berätta att du inte hade något preventivmedel och EGENTLIGEN skulle ha använt kondom?! o.O
 

 

Jag själv har p stav men har alltid varit dålig på att använda kondom men bara av anledningen att de e skönare utan kondom:O, även innan jag hade satt in p staven var jag dum nog att inte använda kondom. man aldrig nå könssjukdomar!:D

 

 

 


Kommentarer
Postat av: rossana

Sv: jo de är visst ngt att tacka för!
Men aw va gullig du är då!

'ursäkta de sega svaret, men inte haft orken på sista tiden'

Svar: du som är gullig! (A)
Emma

2012-06-27 @ 23:57:54 / URL: http://rossanatiidblad.blogg.se
Postat av: bexollila.

du är en sötnos hhehe

Svar: du e;)
Emma

2012-06-30 @ 10:27:46 / URL: http://www.nattstad.se/bexollila

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!