En torsdagskväll som denna,

Bild sedan en vecka tillbaka. //
 Denna torsdagskväll börjar lida mot sitt slut. I måndags träffade jag alltså doktorn, i tisdags var jag till optikern(vilket jag inte skrivit om men nya glasögon är på ingång då min syn blivit sämre.) och igår var jag till umo. Bortsätt från alla tider jag hade att passa så har jag varit i skolan också, är så trött nu och känner att denna helg kommer vid precis rätt tillfälle. Ångesten har gjort sig påmind mer eller mindre varje dag denna vecka och jag känner verkligen att jag behöver sova ut, rå om mig själv och bara vara! ♥

 Ångesten finns
där. Jag känner den ständiga närvaron, men ångesten kommer aldrig få möjlighet till att ta ifrån mig min livsglädje.

Kommentarer
Postat av: corneliaeriksson.blogg.se

Hoppas du får en fin helg och hinner samla på dig massor med energi :) Ta hand om dig!

Svar: Det hoppas jag att fina du också får! Kram! :)
Emma Olsson

2015-03-27 @ 13:05:15 / URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!