God kväll!

Blev nyss överfallen av min älskade katt, visst att katter har sträv tunga men faan hennes gör ont.. hon börja typ gnaga på mitt lillfinger och slicka mig på handen.. gal1 :o

Min dag har gått åt till att knäppa lite kort, vart ute.. pratat med mor å far. Ah ungefär!
Jag har börat kolla om på en serie som jag och min kära fader jämt kollade på förut. Farscape heter de. Kung! :D
Handlar på ett ungefär om en kille som ska bli skickad upp i rymden men hamnar i ett svart hål?! kommer inte ihåg men tror de va det.. ett hål iallafall^^, Han blir intagen till ett rymdskepp med lite olika varelser, haha låter lite udda kanske men jag gillar det (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!