tre veckor utan er<3

denna kväll har gått åt till att lyssna på massa gamla låtar med stina, patrik och joel.. vi har inte sjungit lite eller.. dom som inte är i korridoren åt stina denna vecka ska vara glad för de!
Imorgon blir de åka hem sen får ja inte träffa mina kära kompisar jag har skaffat mig sen ja börja skolan å heller inte min älskade stina på tre veckor:( praktik på dagiset i ramsjö två veckor sen lov en :o

Undra va man ska göra på lovet de, vet inte än om ja ska åka och hälsa på gustav nu när han skaffat lägenhet eller åka och umgås med vickis i fränsta, ´de e sånna saker som märks med tiden ;)



Kommentarer
Postat av: StinaLinneaOlsson

kommer sakna dig ännu mer, hjärtis <3

2011-10-15 @ 17:44:26 / URL: http://stiinaliinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!