Mina gröna ögon färgades röda.

Denhär dagen har varit piss verkligen,
Jag tyckte de gick ganska bra fram tills att jag märkte att min medicin hade tagit slut å nu är ju inga apotek öppna så jag får inte min egna medicin förn på måndag å de gör att min mående är åt helvete.. jag har gråtit hela dagen och när jag väl kollade mi i spegeln så såg jag att mina gröna ögon blivit röda.

Så fort nått går fel så går de åt helvete och för en stund sedan så skulle jag skicka efter kläder å grejer från gina, hm å en annan affär som ja fan inte kommer ihåg va den heta men inte fan gick de att regestrera sig på gina å på hm så hade jag varit "frånvarande" för länge så att allt dampa så ja sket i de.

Nu känner jag att jag verkligen vill gråta, detta har inte varit min dag å förlåt för att väldigt tråkigt inlägg men sånt är livet ibland.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!