We all have a story to tell,

Blev inge skola imorse, allt blev knas så jag la mig å sov tills mamma ringde och sa att hon stax var där.. vi stack till bup på första mötet och där blev de lite skratt och massa tårat, sen blev det ett till möte och under det sista mötet så kom vi fram till att från och med imorgon ska jag höja dosen på min medicin och se hur de funkar:)

Fick svara på bra många frågor förra gången jag var där och utefter de svarena så har vi dom kommit fram till att jag har grov ångest och en lätt deperisson, det visste jag ju redan men nu har även dom förklarat att saker visar på de. Jag är inte galen, jag är lite psyk i hjärnan bara;)



Kommentarer
Postat av: Yohanna - foto & Chihuahualiv

Hoppas det blir bättre :)



SV: Okej tack för din åsikt, själv så är det nog den sprickan jag gillar minst :P

2012-03-22 @ 12:48:15 / URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!