Min helg,

I fredags kom älsklingen hit så vi har myst hela helgen och i fredags, efter mycket om och men fick jag äntligen sminka honom haha men på ett vilkor, han skulle sminka mej också hahha,
Jag vet inte riktigt vad han försökte sminka mig som men ja kände men inte riktigt snygg så ja kleta på lite extra på han också;)

Jag föredrar dock honom osminkad måste jag säga, han e mycket snyggare så! (a)

Lördagen blev de massa pajätande och mys, samt lite sällskaps spel men på söndagen stack vi till två kompisar till familjen och umgick med dom och deras två döttrar innan dom åkte tillbaka till norge^^
As mysigt tyckte jag att de va, jag dansa och kramades en hel del med deras äldsta dotter Olivia på tre år och hon och jag har bestämt att till julen när dom kommer hit igen så ska vi göra en snögubbe och busa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!