Fokusera på det fina,

Istället för att fokusera på allt man inte är nöjd över hos sig själv så borde man fokusera på de man faktiskt är nöjd med, ta mig som exempel. Jag är nöjd med mina ögon och försöker därför framhäva dom mycket, jag får ofta komplimanger för dom och blir alltid lika glad. Fokusera på det fina.

- Den vänsta bilden är tagen här om dagen och de högra är från förra året denna tiden. Jag anser att jag är finare nu trots att jag väger nästan tio kilo mer än förra året. Jag är inte nöjd med min kropp just nu och jag tycker inte om siffrorna som vågen visar men jag försöker att inte fokusera på det jag inte tycker om,  jag mår bättre av att säga att jag tycker att jag har fina ögon och ett fint ansikte än att räkna allt som jag inte är nöjd med.
#Tankar och åsikter.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är så otroligt fin hela du Emma, det ska du veta! ❤

Svar: Tack fina du :') DU om någon är fin!!❤❤
Emma

2013-08-23 @ 22:44:28 / URL: http://jonssonhaanna.blogg.se
Postat av: jennifer

Du är så himla fin, dom där kilona syns inte för du är super fin hela du emmsis! :)❤❤❤❤

Svar: Ååh tack fina du, vad glad jag blir!! ❤❤
Emma

2013-08-25 @ 14:48:06 / URL: http://jennifergiidlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!