21 Augusti 2012,

Jag skriver ofta om Mattias men jag har aldrig berättat hur de blev vi liksom.
Jag hade länge vetat vem Mattias är och kunde aldrig slita blicken ifrån honom, så jävla snygg! I början av sommaren så började vi skriva på fb helt random typ och sen blev de sms och de fortsatte så ett bra tag. Dagen innan Cabaré cupen så kom både mattias, patric och fredrik hit, jag var så jävla nervös och när dom varit här ett tag så skulle dom åka, mattias kramade om mig och pussade mig, hjärtat gick i hundratjugo!!
 
När cabaré cupen sen ägde rum så hade vi bestämt i förväg att både mattias och fredrik skulle sova här och så blev det.. Fredrik som var full som en jävla kastrull fick ligga på ett liggunderlag i vardagsrummet och Mattias sov med mig(a) Därefter fortsatte de att vi umgås jätte mycket och ja kunde inte låta bli att tycka om honom! Nu kan jag inte ens tänka mig att inte vara tsm med honom, han är underbar på alla sätt och vis. Han får mig att må så fruktansvärt bra!
- Bild från första natten jag sov med fisen,
fredrik som knäppte kort haha

Kommentarer
Postat av: Pimmiie

Åh fin historia!! :D undrar om jag ska sno din ide och berätta om mig å jaqueline.. Hehe... <3

Svar: ååh tack, min pojkvän e fin! (a) ja de tycker ja du borde så ja får lära mig ett å annat om er :D <3
Emma

2013-01-19 @ 23:09:05 / URL: http://nattstad.se/pimmiie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!