Overthinking leads to negative thoughts.

Förlåt.
Jag ber ofta om ursäkt. Jag ber om ursäkt för att jag är som jag är, jag är rädd att dom som jag bryr mig om ska tycka jag är en börda precis som jag själv tycker att jag är.

De är svårt för de som lever i detta att förklara och det är svårt för de utanför att förstå, jag umgås inte med många längre på grund av detta. Ibland kommer jag knappt ur sängen och därför är ja rädd att förlora dom som jag har som faktiskt står ut med mig och förstår eller åtminstonde försöker förstå. Ni är guld värda♥


Kommentarer
Postat av: elli

dom finns att köpa på media markt för 500 ;-

Svar: ååh va bra, tack för tipset! :D
Emma

2013-01-10 @ 18:30:11 / URL: http://jaownan.blogg.se
Postat av: evelina

sv: ja absolut! men ibland blir det bara för mycket att de är de ända man tänker på tillslut. försöker dock att inte tänka på det så mycket, men otroligt svårt..

Svar: Jag förstår verkligen vad du menar, men fortsätt kämpa! Låt ingen trycka ner dig!
Emma

2013-01-10 @ 18:32:55 / URL: http://evelinabohman.blogg.se
Postat av: A D E L I N A

Hej! Har precis fixat en bloppis i min blogg där jag säljer allt från kläder till kamera, skor osv. Skulle betyda jätte mycket om du ville ta dig en titt, tar inte mer än en minut! Hoppas du får en fortsatt bra dag, kram! :D

2013-01-10 @ 18:43:54 / URL: http://adelinanorstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!