Du och jag ensamma,

Sen i onsdags så har jag och Mattias bott ihop här i Johannas lägenhet,
vi har inte varit ensamma så länge någonsin men det blir lätt så eftersom vi båda bor hemma!   
Allt har varit så bra, har haft så otroligt mysigt och jag skulle inte ha något emot att stanna här med honom
ett tag till!(a) Vi bosätter oss dock hemma hos honom igen ikväll eftersom han ska på skolan och sånt imorgon,
om han kommer upp vill säga!;)

- Just nu sover han och hundarna tätt ihop här bredvid mig, dom är så söta! :D

Kommentarer
Postat av: Jenny Karlsson

svar: Borsten är super bra, mjuk och fördelar allt bra så verkligen värd att köpa :)

Svar: Okej, tack!:D
Emma

2013-05-12 @ 19:35:46 / URL: http://www.nattstad.se/jkaarlsson
Postat av: jainaba

haha vet inte:P jag dansa mycket när jag bodde i afrika, där jag kmr ifrån gör vi det xd men du kan träna på det!;)

Svar: De ska ja fan göra, älskar att dansa å om ja kunde röra röven sådär skulle ja fan bli lycklig:o hahah
Emma

2013-05-12 @ 19:56:39 / URL: http://jainabaholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!