Kärlek,

21 Augusti 2012, den dagen bestämde vi officiellt att det skulle vara vi. Imorgon har vi varit tillsammans i 9 månader och jag kan inte tänka mig någon annan människa jag skulle vilja ha spenderat dessa månader med. Jag har redan den bästa! Jag hoppas att det alltid kommer vara du och jag för jag kan säga rakt från mitt hjärta att jag inte kan tänka mig att vara utan dig, jag vill inte vara utan dig..
Rädslan av att förlora dig är så stor eftersom mina känslor är så starka, skulle jag förlora dig så skulle jag gå sönder .

Vi är väldigt lika men samtidigt väldigt olika. Du gör mig till en bättre människa, du lyfter upp mig när jag är nere och med dig vid min sida är jag starkare än någonsin.  Jag både hoppas och tror att det alltid kommer vara du och jag Mattias, 
jag vill alltid kunna kalla dig för min och du har mitt hjärta i din hand, Nu och alltid! 
Jag älskar dig!!


Kommentarer
Postat av: Victoria Eriksson

OMG, grattis!
När man ser på er så är det som att ni varit tsm i minst 2 år! Wooow, du verkar verkligen ha hittat din soulmate, grattiiiis! :D
är glad för din skull<3

Svar: Ååh tack, ja verkligen! Jag älskar honom något otroligt!(a)Tack! :'D <3
Emma

2013-05-21 @ 21:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!