Vaken och lite naken.

Jag är vaken, och lite naken.
Sitter fortfarande i sängen med täcket runt mig, har inte orkat lyfta på stora röven än, fastnade i massa bloggar. Jag älskar verkligen att läsa bloggar:o Nu ska jag kliva upp iallafall, ska ta min medicin och äta frukost sen tänker jag hoppa in i duschen varesej den vill tvätta av mej eller inte för jag känner mig vidrig!

- Jag låg uta och solade igår iallafall och SJÄLVKLART så har jag lyckats bränt mig, kände inatt att jag var alldeles varm på bröstkorgen och axlarna, börjar bli röd så nu gäller de att ha solskyddet i högsta hugg för denna sommar ska ja bli pepparkaka och inte kräfta!;)


Kommentarer
Postat av: Rebecca L

Sv; Taaack :D

Kram! :)

Svar: Inget att tacka för! :D
Emma

2013-05-07 @ 15:19:50 / URL: http://rebeccalexander.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!