Jag blir så glad,

Imorse när jag vaknade så satte jag mig och åt frukost med Johanna, Linus och Marina. En jättemysig start på dagen!   Mattias hade jag fått iväg till skolan också så han gick till fyra.

    När Mattias slutade så hämtade Marina och Johanna upp honom innan dom kom upp och hämtade mig,  vi stack ner till Monica (deras söta lilla mormor) som fyller år idag. Linus stackarn kunde dock inte följa med, han har lyckats bli jätteförkyld igen!    - När vi kom fram blev det iallafall tårta och massa godsaker, Monica hade även sina två bästa kompisar där och dom va så goa, dom tyckte att jag var jättesöt och dom sa att Mattias hade hittat sig en fin tjej och att även jag hade hittat en fin kille.  Jag blir så glad när jag hör sånt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!