Kärlekens ansikte,

Igår följde jag med mamma hem från Ljusdal, när det äntligen är lov så ville jag passa på att umgås med familjen. Mattias ska till tandläkaren imorgon så han kunde inte följa med men som det låter så kommer han hit redan imorgon med kvällsbussen!:D

- Igår började jag att beställa julklappar iallafall, har fått riktiga julkänslor trots att snön inte ens ligger på backen och det känns underbart!❤  Tack vare mina julkänslor så köpte jag hem tomtegröt igår, var så sugen men det smakade jättekonstigt.. Jag hade lyckats tömma i salt istället för socker hahha, det smakade skit!

Kommentarer
Postat av: therese

sv: åh tack så mycket, va glad jag blir :) jo, det är jag som har fotat bilden! :)

kram /therese

Svar: Jätte duktig är du ! :)
Emma

2013-10-30 @ 19:29:32 / URL: http://ttessanliindgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!