Freak - Molly Sandén.

Jag har alltid varit kurvig och det har även Molly Sandén, det är nog mycket därför som hon är en så stor inspirationskälla för mig, hon vågar visa hela världen att hon tycker kurvor är vackra och att hon älskar sig själv precis som hon är. 

Jag kan inte göra annat än att inspireras av henne. Molly skrev nyligen detta på sin instagram, "Era kommentarer och berättelser har inspirerat mig att vilja starta en kampanj för att visa på hur olika vi alla ser ut - och hur fina vi är på vårt unika sätt! Jag uppmanar därför er att lägga ut en bild på er själva under hashtaggen #överminstoltakropp som betyder att vi VÄGRAR anpassa oss efter något slags ideal! Det finns inget rätt och fel. Var stolt över den du är! Och boosta varandra!"
 You go girl!

Kommentarer
Postat av: marina

Väldigt bra gjort av henne. :)

Svar: Ja verkligen! :)
Emma Olsson

2014-08-17 @ 16:13:22 / URL: http://marinapalme.blogg.se
Postat av: marina

sv. Tack så mycket du! :) Vad roligt. :)

Svar: Inget att tacka för! :)
Emma Olsson

2014-08-17 @ 22:10:59 / URL: http://marinapalme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!