Wish me luck,

Sen Johanna och jag började träna så har vi tillåtit oss själva att vara lite onyttiga under helgerna men nu är det stopp, från och med måndag så blir det inga kakor, inga bullar, inget godis eller någon dricka. (Vi ska köra så i en månad till att börja med.)
 Till helgen tänker jag därför göra fruktsallad och smoothies, det är som godis för mina smaklökar så dehära kommer förhoppningsvis att gå galant!;)
 
 Mycket grönsaker kommer det att bli också, synd bara att det kostar så mycket..
I slutet av månaden när vi får pengar igen, då ska vi fortsätta med träningen, våra månadskort gick ut den 14 och sedan dess har vi inte kunnat gymma men det ska bli ändringar på det nu. Jag tänker köra all in!
Wish me luck!;)
Bilder från weheartit,

Kommentarer
Postat av: Malin Jonasson

Lycka till fina du. Kommer du fixa, jag tror på dig. Kramis.

Svar: Men tack, jag hoppas verkligen att det går vägen!:) Kramar!
Emma

2014-02-18 @ 23:14:08 / URL: http://www.jonasson-malin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!