Idag är en bra dag.

Efter mig mattelektion imorse så gick jag och åt lunch på skolan med Ewelina, Sara och Emma, alltid lite trevligt att träffa dom!   Mätt och go i magen begav jag mig mot Delins för att handla åt svärmor och när jag kom hem så gjorde jag mig iordning för att möta upp Johanna.  
  Vi stack iväg och gymmade kring halv två, jag har redan börjat att få träningsvärk haha.  Sen, ett tips till er som inte har kommit igång än, det är så mycket roligare när man är två som gymmar tillsammans. När man är två så kan puscha på varandra och se till så att ingen ger upp! :)

 För tillfället så sitter jag hemma i sängen och ska alldeles strax lägga mig i ett varmt bad. Det är jag värd!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!