I'm yours,

Igår gick jag ut och gick ganska direkt efter att jag hade vaknat, kände verkligen att jag behövde gå ut och rensa tankarna.  Kvällen gick åt till att rita en hel del och när klockan slog 8 så kollade jag på Så ska det låta.
 
Kring 11 igår så ringde min telefon, det var Mattias. Vi pratade en stund innan det var dags att sova.  Imorgon åker jag ner till mitt hjärta igen, mamma ska ner till Ljusdal så jag passar på att åka med henne då jag både vill träffa Mattias och sen har jag även skola på onsdag och torsdag! :)

"You had me at hello."

Kommentarer
Postat av: mary

sv: inge kul när de e så kallt :c

Svar: Men det är mysigt med vinter! :o
Emma

2014-01-28 @ 13:23:22 / URL: http://maryphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!