Cruising // Ljusdal,


Fredagen var jättebra men eftersom att jag inte mådde så bra så fick jag ta igen det på lördagens cruising. Vi var ett gäng som började dricka hos Sandra under lördagen, vi hade alkoholen kvar där sedan dagen innan så det passade oss perfekt. 

Mellan 22-23 tiden gick vi ner på Ljusdal, träffade folk, kollade på snygga bilar och hade jättekul! Jag och Sandra hade inte så mycket att dricka så vi vart inte särskillt dragna och Pär körde så han va nykter men min karl däremot, han har jag aldrig sett så full som han var igår haha. Mer behöver jag inte säga än att han har mått skit hela dagen! Mitt hjärta! ♥
Cruising // Ljusdal, har bara några dåliga mobilbilder men dom får duga så länge! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!