De kommande dagarna,

Mamma bjöd på mjukglass. //
Har varit ledig från skolan idag, passade därför på att umgås med min fina mamma och mina underbara systrar när dom ändå var till Ljusdal under eftermiddagen. Mamma bjöd på glass innan vi började springa i affärer, kollade på skor till mig men jag blir aldrig nöjd så jag får helt enklet skicka efter. Kan inte gå barfota hela sommaren. Eller? ;)

Imorgon är jag ledig igen och under torsdagen kommer vi på Slotte bara att umgås och hitta på bus för att avsluta denna termin på bästa sätt. Ser faktiskt fram emot de kommande dagarna.
  På fredag tar alla studenten, på kvällen blir det utgång för att fira alla goa vänner och på lördagen så är det cruising här i Ljusdal, kan ju inte missa det heller så vi kör på tvådagars denna helgen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!